Recent Posts

    המתחסן המיליון - מבוכה: המתחסן המיליון הוא רוצח משוחרר - בחדרי חרדים - מזכיר לי משהו עם המשתין המיליון.

    המתחסן המיליון - מבוכה: המתחסן המיליון הוא רוצח משוחרר - בחדרי חרדים - מזכיר לי משהו עם המשתין המיליון.. ראש הממשלה פגש את המתחסן המיליון בישראל במתחם חיסוני הקורונה באום אל פחם: ראש הממשלה נתניהו הצטלם ביום שישי עם מי שהוגדר כמתחסן המיליון בישראל, מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין מאום אל יש לציין שכמובן לא ניתן לקבוע מי הוא המתחסן המיליון בישראל, מאחר שמבצע החיסונים בישראל, שנחשב נכון. עכשיו, אחרי המתחסן המיליון שנמצא איתנו, אפשר לומר בבטחה שישראל תהיה בעזרת ה' המדינה המחוסנת הראשונה בעולם. נתניהו ביקר את המתחסן המיליון לקורונה: ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין פגשו את המתחסן המיליון בישראל, במתחם החיסונים באום אל פחם.

    מה זה היה מישהו זוכר? 13:18 רהמ נתניהו עם המתחסן המיליון באום אל פאחם: יש פוליטיקאים שמנעו מאיתנו לעשות סגר הדוק וקצר. הלכתי להתחסן, המנהל של קופת חולים אומר לי שאתה המתחסן המיליון, חשבתי שהוא אומר לי שאני מרוויח מיליון, והוא אמר לי. מזכיר לי משהו עם המשתין המיליון.

    תכנית אקטואליה יומית 03 בינואר 2021 בהגשת עמליה דואק | makoTV
    תכנית אקטואליה יומית 03 בינואר 2021 בהגשת עמליה דואק | makoTV from img.mako.co.il
    בעיר הערבית הביעו פליאה על בחירתו של רוצח משוחרר לקמפיין המתוקשר. רצינו סגר קטן ומהודק ראש הממשלה נתניהו אמר: עכשיו, אחרי המתחסן המיליון שנמצא איתנו, אפשר לומר בבטחה שישראל תהיה בעזרת ה' המדינה המחוסנת הראשונה בעולם. מוחמד ג'בארין (66) מאום אל פחם, שזכה לתואר המתחסן המיליון בזמן שקיבל חיסון נגד קורונה לצדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ריצה בעבר 13 שנות מאסר בגין עבירות אלימות. יש פוליטיקאים שמנעו מאיתנו לעשות את הסגר ההדוק והקצר שאנחנו רוצים ופתיחה מהירה של הכל (מיכל וסרמן) pic.twitter.com/vxs1zbbdhs. אני לא רוצח, ישבתי בכלא כמו כולם. הלכתי להתחסן, המנהל של קופת חולים אומר לי שאתה המתחסן המיליון, חשבתי שהוא אומר לי שאני מרוויח מיליון, והוא אמר לי. לעוף על המיליון הוא שעשועון טלוויזיה ישראלי בהנחיית ירון ברובינסקי.

    בהמשך נמכרה לסין, הונג קונג, הונגריה, ברזיל, טורקיה ואיטליה.

    פוליטיקאים מנעו סגר מהודק שרצינו. מזכיר לי משהו עם המשתין המיליון. עכשיו, אחרי המתחסן המיליון שנמצא איתנו, אפשר לומר בבטחה שישראל תהיה בעזרת ה' המדינה המחוסנת הראשונה בעולם. לעוף על המיליון הוא שעשועון טלוויזיה ישראלי בהנחיית ירון ברובינסקי. פוליטיקאים מנעו סגר מהודק כפי שרצינו | צפו. הלכתי להתחסן, המנהל של קופת חולים אומר לי שאתה המתחסן המיליון, חשבתי שהוא אומר לי שאני מרוויח מיליון, והוא אמר לי. 13:18 רהמ נתניהו עם המתחסן המיליון באום אל פאחם: 17:50 ועדת השחרורים דחתה את בקשת אסיר העולם צבי גור לשחרור מוקדם. יש פוליטיקאים שמנעו מאיתנו לעשות את הסגר ההדוק והקצר שאנחנו רוצים ופתיחה מהירה של הכל (מיכל וסרמן) pic.twitter.com/vxs1zbbdhs. בקרוב נאמר 'אסטה לה ויסטה' לקורונה. ראש הממשלה פגש את המתחסן המיליון בישראל במתחם חיסוני הקורונה באום אל פחם: זאת, כמובן, נוסף על ההגנה שזוכה לה הילד המתחסן בעצמו. אחמד ג'אברין, בן 66 מאום אל פחם, הוא המתחסן המיליון בישראל.

    ראש הממשלה נתניהו ביקר במתחם החיסונים של קופח כללית בטירה. רצינו סגר קטן ומהודק ראש הממשלה נתניהו אמר: עכשיו, אחרי המתחסן המיליון שנמצא איתנו, אפשר לומר בבטחה שישראל תהיה בעזרת ה' המדינה המחוסנת הראשונה בעולם. בקרוב נאמר 'אסטה לה ויסטה' לקורונה. התרגשות גדולה, ג'אברין הוא המחוסן המיליון במדינת ישראל.

    המתחסן המיליון שהצטלם עם נתניהו - רוצח משוחרר - מדיניות ...
    המתחסן המיליון שהצטלם עם נתניהו - רוצח משוחרר - מדיניות ... from u.a7.org
    בהמשך נמכרה לסין, הונג קונג, הונגריה, ברזיל, טורקיה ואיטליה. נתניהו עם המתחסן המיליון באום אל פחם: פוליטיקאים מנעו סגר מהודק כפי שרצינו | צפו. מזכיר לי משהו עם המשתין המיליון. המתחסן המיליון הצטלם עם נתניהו: ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין פגשו את המתחסן המיליון בישראל, במתחם החיסונים באום אל פחם. יש פוליטיקאים שמנעו מאיתנו לעשות את הסגר ההדוק והקצר שאנחנו רוצים ופתיחה מהירה של הכל (מיכל וסרמן) pic.twitter.com/vxs1zbbdhs. ראש הממשלה נתניהו ביקר במתחם החיסונים של קופח כללית בטירה.

    כולם אומרים עכשיו שאני רוצח.

    כך פורסם היום (ראשון) לראשונה בכאן חדשות. פוליטיקאים מנעו סגר מהודק כפי שרצינו | צפו. בהמשך נמכרה לסין, הונג קונג, הונגריה, ברזיל, טורקיה ואיטליה. יש פוליטיקאים שמנעו מאיתנו לעשות את הסגר ההדוק והקצר שאנחנו רוצים ופתיחה מהירה של הכל (מיכל וסרמן) pic.twitter.com/vxs1zbbdhs. זאת, כמובן, נוסף על ההגנה שזוכה לה הילד המתחסן בעצמו. 17:50 ועדת השחרורים דחתה את בקשת אסיר העולם צבי גור לשחרור מוקדם. עכשיו, אחרי המתחסן המיליון שנמצא איתנו, אפשר לומר בבטחה שישראל תהיה בעזרת ה' המדינה המחוסנת הראשונה בעולם. התרגשות גדולה, ג'אברין הוא המחוסן המיליון במדינת ישראל. לעוף על המיליון הוא שעשועון טלוויזיה ישראלי בהנחיית ירון ברובינסקי. ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש את המתחסן המיליון בישראל. פוליטיקאים מנעו סגר מהודק שרצינו. ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין פגשו את המתחסן המיליון בישראל, במתחם החיסונים באום אל פחם. כך פורסם היום (ראשון) לראשונה בכאן חדשות.

    עכשיו, אחרי המתחסן המיליון שנמצא איתנו, אפשר לומר בבטחה שישראל תהיה בעזרת ה' המדינה המחוסנת הראשונה בעולם. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בביקור במתחם חיסוני הקורונה באום אל פחם יחד עם המחוסן המיליון בישראל. מוחמד ג'בארין (66) מאום אל פחם, שזכה לתואר המתחסן המיליון בזמן שקיבל חיסון נגד קורונה לצדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ריצה בעבר 13 שנות מאסר בגין עבירות אלימות. ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין פגשו את המתחסן המיליון בישראל במתחם חיסוני הקורונה באום אל פחם. כך פורסם היום (ראשון) לראשונה בכאן חדשות.

    המתחסן המיליון הערבי שהצטלם עם נתניהו - רוצח משוחרר
    המתחסן המיליון הערבי שהצטלם עם נתניהו - רוצח משוחרר from img.ice.co.il
    ראש הממשלה פגש את המתחסן המיליון בישראל במתחם חיסוני הקורונה באום אל פחם: ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש את המתחסן המיליון בישראל. עכשיו, אחרי המתחסן המיליון שנמצא איתנו, אפשר לומר בבטחה שישראל תהיה בעזרת ה' המדינה המחוסנת הראשונה בעולם. כך פורסם היום (ראשון) לראשונה בכאן חדשות. התרגשות גדולה, ג'אברין הוא המחוסן המיליון במדינת ישראל. נתניהו מתח ביקורת על קבלת ההחלטות. תוך כמה חודשים נוכל לומר אסטה לה ויסטה לקורונה ולחזור. ראש הממשלה נתניהו הצטלם ביום שישי עם מי שהוגדר כמתחסן המיליון בישראל, מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין מאום אל יש לציין שכמובן לא ניתן לקבוע מי הוא המתחסן המיליון בישראל, מאחר שמבצע החיסונים בישראל, שנחשב נכון.

    אני לא רוצח, ישבתי בכלא כמו כולם.

    יש פוליטיקאים שמנעו סגר הדוק וקצר. ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין פגשו את המתחסן המיליון בישראל, במתחם החיסונים באום אל פחם. כך פורסם היום (ראשון) לראשונה בכאן חדשות. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בביקור במתחם חיסוני הקורונה באום אל פחם יחד עם המחוסן המיליון בישראל. כולם אומרים עכשיו שאני רוצח. המתחסן המיליון הצטלם עם נתניהו: אני לא רוצח, ישבתי בכלא כמו כולם. אחמד ג'אברין, בן 66 מאום אל פחם, הוא המתחסן המיליון בישראל. נתניהו עם המתחסן המיליון באום אל פחם: עכשיו, אחרי המתחסן המיליון שנמצא איתנו, אפשר לומר בבטחה שישראל תהיה בעזרת ה' המדינה המחוסנת הראשונה בעולם. ראש הממשלה נתניהו הצטלם ביום שישי עם מי שהוגדר כמתחסן המיליון בישראל, מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין מאום אל יש לציין שכמובן לא ניתן לקבוע מי הוא המתחסן המיליון בישראל, מאחר שמבצע החיסונים בישראל, שנחשב נכון. 13:18 רהמ נתניהו עם המתחסן המיליון באום אל פאחם: נתניהו ואדלשטיין נפגשו עם המתחסן המיליון:

    Belum ada Komentar untuk "המתחסן המיליון - מבוכה: המתחסן המיליון הוא רוצח משוחרר - בחדרי חרדים - מזכיר לי משהו עם המשתין המיליון."

    Posting Komentar

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel

    close